Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
YOU
Saturday • 21.7.12

Assalamualaikum ,
Mulakan Bulan Ramadhan Kali Ni Tanpa Boyfriend ,
 agak terkilan dengan awak , tapi tak boleh salahkan awak jugak ,
 saya pun memang banyak berubah , sejak saya berkawan dengan pompuan tuh , 
saya tak sangka berpunca dari pompuan tu hubungan kita terus jadi macam renggang , 
Ya Allah , tak sangka boleh jadi macam ni kan ,
Menyesal saya kawan dengan pompuan tuh .
Awak , saya nak awak tahu , saya sayang awak sangat tapi awak yang nak macam ni kan 
Saya nak kata apa lagi , saya terima jelah , Mungkin saya bukan yang terbaik untuk awak
Selama ni mungkin awak ingat saya curang , saya setia awak ,
Betul la apa yang saya sangka , Awak tak kenal saya lagi 
Setahun , Empat bulan , Dua minggu , Lima hari
belum cukup lama awak kenal saya , awak tak faham saya macam mana ,
ya , awak boleh mendabik dada kata awak kenal perangai saya ,
cukup kenal ke awak ? setakat cakap kosong boleh laa
Saya ikut je keputusan awak , awak nak macam ni takpaa teruskan
dan jangan cari saya kalau awak tak bahagia :)