Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
: PMR :
Sunday • 26.2.12

assalamualaikum  , hye :)
macam tak percaya je kan , pejam celik pejam celik aku dah form 3 ,
dunia pun kian tua , terasa macam nak ulang masa masuk form 1 , belajar betul betul , jadi pelajar cemerlang ,
apakan daya , masa tak boleh nak undur . menyesal pon tak guna , tak perlu nak bazirkan usia aku untuk belejar semula , aku kena kejar masa ,banyak yang tertinggal ,, berusaha untuk jadi yang terbaik kan , 
aku nak sangat mak aku bangga dengan aku , pengorbanan mak aku terlalu amat besar , aku tak mampu nak balas semua tu , aku tak bayangkan macam mana muka mak aku bila dia kecewa , aku tak nak tengok air mata dia jatuh , aku sayang mak aku , selagi aku hidup , aku nak bahagiakan dia , aku tak mengharap 8A ada dalam genggaman aku , sekadar 6A pun dah memadai bagi aku , janji aku dapat lebih dari kak gan abang aku ,, 
ya Allah bimbing lah aku ke jalan yang benar , terangkan lah hatiku , aminn