Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
blogskin
Sunday • 5.2.12

assalamuaalaikum and hye :)
ce tengok blog aku dah cantik and kemas dari dulu kan ? #perasan . 
okayy .. aku tukar dari guna layout biasa ke blogskin ,, lawa jugak deh ..
aku nampak kemas sikit , dari dulu serabai je kan ..
semua aku usaha sendiri , ada tengok tutorial kat mana nak ambil code html blogskin , 
dari petang tadi sampai sekarang tak habis habis dok edit , memang susah guna blogskin ..
kalau guna layout biasa aku mmg terer bab mengedit , tapi skunk ni , aduhai ,
jenuh dok godek - godek google cari tutorial , tapi malang tak jumpak , macam mana nak link perkataan eh ? bukan post , tapi macam page tuh , kan blogskin semua edit dekat HTML code kan , aku tak reti lah wey .. sedih gila .. takpa nak belajar bagi pandai jugakk .. 
blogskin susah guna tapi hasil dia mmg cantik .. okayy setakat ni je aku nak story , goodnite and goodmorning peeps :)