Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
tuisyenn
Friday • 27.1.12

heyaa !! assalamuaalaikum ..
dah lama aku tak update blog nih .. berhabuk dah kott .. 
okayy .. di petang petang hampir malam ni aku nak story sikit pasal tuisyen , pasal aku lah .
seminggu yang lepas aku dah start pegi tuisyen ,

dekat mana ? dekat parit buntar lah . x kan nak pegi tuisyen jauh - jauh macam pegi skola pulak kan .. okayy . tuisyen tu nama Arun Jaya . ramai lah orang tuisyen dekat situ .. memang ramai sangat .. aku just tuisyen math dengan science aje .. sebab aku nak dua2 tu aku dapat yang terbaik lah  , yang lain aku boleh usaha sendiri .. memang first masuk kelas hari isnin 8.05 sampai 10.05 malam , masuk lambat sebab pegi daftar dulu .. kelas banyak , aku keliru yang mana kelas aku nak masuk , hehe ..

cikgu science tu lelaki , nama tajwi kot kalau tak silap lah .. aku bukan kenal pon , semua muka budak budak kelas aku sorang pon aku tak kenal .. semua pakat pandang aku semacam aje ,, hoyy .. aku tahu la aku budak baru .. toksahh tengok pelik , aku bukan alien .. okayy la cikgu tu ajar .. dia cakap bm sama .. senang nak faham kan ..aku ada dapat kawan , nama nurin , sumpah comell .. budak panglima n hajar budak saujana .. okay la hajar peramah n nurin senyap aje .. 

mathematic hari rabu .. aku datang awal masa tu , hehe .. taknak masuk lambat nanti orang tengok semacam ,, aku duduk meja line ketiga . then , ada india duduk sebelah aku .. oke lah , tak sombong kann ..  bestt sangat sebab cikgu tu funny .. kelas tu riuh dengan suara budak lelaki yang dok buat lawak gan cikgu compare perempuan semyap aje sebab 8 orang je kot ,, lelaki 20 lebih la law tak silap .. apa pun memang bestt dapat kawan baru and pegi tuisyen .. :)