Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
him
Sunday • 4.12.11

weyyhh ! nak story kat korang nih..
aku pun tak tahu benda ni nak jadi .. 
and aku tak penah terfikir ..
ada sorang lelaki nih dy suka kat aku sejak aku friend gan dy lam fb ..
masa tu aku single dy kata .. n guy ni jenis pendam ..
macam mane tah boleh tercakap jugak tadi .. 
dia kata dia nak tunggu aku ..
wow ! terkejut chimpanzee aku ..
memang tak la aku nak tinggalkan bf aku untuk guy tuh ,,
aku cuma sedih kenapa dia mengharap pada aku ..
maybe ada orang lain yang lebih layak dari aku ..
maafkan aku ..
memang dia dah tunggu aku lama tapi tak bermakna aku perlu putus dengan bf aku ..
aku sayang zahir dan tak akan penah ada peganti dia ..

#awak , maafkan saya tak dapat terima awak , awak pun tahu kan .. kita still kawan taw .. ingat tuh :)