Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
teringat si dia ❤
Monday • 28.11.11

time pegi canteen school ja mesti aku teringat pasal dia . kenangan aku dengan dia dekat canteen . aku gelak - gelak dengan dia dekat situ . dia belanja aku . sembang - sembang . aku suka tengok mata dia . sepet  . arghh !! semuanya buat aku bertambah sedih dan kecewa . tak ada sapa yang tahu betapa kecewanya aku .. manis kata - kata dia masa first time jumpak dulu .. aku rindu dia . aku rindu kenangan aku dengan dia . bila makan time rehat mesti aku terpandang tempat tuh .. aku sedih . aku control . airmata aku tetap mengalir . sensetivenya kau anyss ..  kenapa dia tinggalkan aku ? perlukah aku bertanya berpuluh - puluh kali soalan tu sedangkan aku dah tahu jawapannya . aku tak faham dan tak mungkin akan faham kenapa dia buat aku macam ni .. come on anyss . bangkit dari kenangan silam . lupakan segala - gala yang mengecewakan . berdiri dan terus berjalan ke hadapan bukan lagi menoleh ke belakang . lupakan yang sudah berlaku .. berhenti mengharapkan orang yang tidak pernah menoleh kepada aku walau sesaat pun . 

aku nak mintak maaf maybe selama kau bersama aku 
aku kurang hebat di mata kau 
aku lemah di hadapan kau 
aku bukan seperti kau mahu 
aku tak sempurna untuk kau
if kau baca , aku nak kau tahu 
mulai hari ni 28/11/2011
dalam otak aku , dalam hati aku ,
 tidak wujud nama kau walau satu huruf nama kau
 tak mungkin berada di hati aku .
secepat mungkin aku akan melupakan segala kenangan aku dan kau .
dan hanya satu aku pinta 
jangan pernah kembali untuk kali kedua 
kerana itu lebih meyeksakan dan menyakitkan hati aku 
yang kau dah lukai .

28 tarikh lahir kau kan .  :)