Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
raya haji !
Monday • 7.11.11

assalamualaikum n hello peeps !

6/11/2011
yess . raya haji yang membosankan . dah la hujan lebat . aku just duduk rumah and makan .. mengemokkan badan . eh , sedap taw ketupat aku buat sendiri .. baju raya aku mahal taw .. aku just pakai t-shirt and seluar trek .. haha .. baju kurung tak pakai ..  tup . tupp .. aku tertidur .. haha .. semalam aku tidur pukul 4 lebih tu yang mengantuk sangat .. then , aku terjaga , tengok kak aku dressing bukan main sakan dengan pashmina baru dia tuh .. comell kot ..dia pakai baju kurung wana putih .. cantekk .. aku suka baju tuh . tu baju mak aku masa muda - muda dulu .. nak kata baju kurung bukan , tapi aku hentam jelah . seriously , aku suka baju tuh . kak aku ajak g raya rumah jiran . aku dengan  muka mengantuk baru bangun tidur ada patut dia ajak g raya lak .. sorry to say lah . aku tak mau . aku tidur balik . haha .. pukul berapa tah aku bangun balik .. aku tak tahu nak buat apa .. rasa macam nak keluar je .. moto pon abang aku dah rembat pepagi buta ,, aku tak bangun lagi dia dah keluar .. kalau tak boleh jugak menarik gan kak aku .. haha .. raya ni aku tak raya dengan zahir .. memang sedih lah .. dia pegi umah paksu dia .. dekat kl tuh .. nak tunggu dia mai , berzaman kot .. biarlah .. p lah mana nak p . taknak halang .. aku tak kesa pon walau dalam hati ni kesa .. aku baru ingat nak raya dengan zahir raya haji ni . nak snap pic dengan dia .. apa boleh buat kan . hajat tak kesampaian .. haha .. takpe .. aku tak kesa , nanti aku boleh tangkap gambar dengan dia jugak kan ..