Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
great thursday
Thursday • 17.11.11

assalamualaikum
harini semua parents datang sekolah sebab ambil duit RM100 tu lah .. riuh SMK Simpang Empat .. dekat tempat guard penuh orang dok tunggu parents .. aku pon sama lah .. dok cari mana pi mak aku x datang - datang lagi .. x kan mak lupa kot . agak - agak lah kan .. tunggu dekat bawah .. tengok orang lain ramai parents da datang . depa pon da balek .. semakin bosan aku tunggu . zahir pon tah merayau pegi mana . tak nampak pon .. then , anushiya mai pangil aku . dia kata mak aku dah p kat kelas .. dan -dan senyum muka aku .. aku lari p nek kelas terus .. alaamakk !!! teacher linda suruh parents sign report card la pulak dah .. hangiittt .. da la math aku fail .. malunya .. takpa .. selamat teacher tak cakap banyak sangat . maknanya aku okay lah tuh .. hehehe .. then , teacher bagi duit seratus tuh .. mak ajak aku balik .. 'taknak la mak ... awal g. jap g mak mai la amik adik ' mak okay je .. haha .. lagi pun shara kawan aku tuh last mai harini .. tu yang nak spent time dengan kawan - kawan ... rasa dahaga la pulak dah ... ajak watie pegi canteen .. nampak zahir tunggu , dia ada dengan laki tuh . shit . aku tak suka laki tu .. macam mana la zahir leh rapat gan dia .. zahir ikot aku pegi kantin .. haha .. sebab aku buat tak nampak dia ..then , lepas beli air aku pegi dekat zahir , dia dok beletiaq pulak dah .. dia marah aku , aku ejek dia .. haha .. padan muka b. dia tunggu mak dia tak datang lagi .. cian kat b .. aku lepak dengan dia dekat blok bangunan kelas aku .. dok sembang - sembang macam - macam . aku buat spotcheck kat beg dia .. haha .. minyak wangi ada , surat hospital ada . dia tak bagi aku tengok surat hospital dia . dia tarik .. kedekut ... minyak wangi da abes tapi simpan dalam beg .. aku suka bau minyak wangi tu .. aku tanya awat tak buang ,. dia kata 'saja nak bagi beg wangi .. pastuuu , kawan dia call dia .. moto rosak lah kawan dia kata ,.. last - last kena tipu .. haha .. depa baling tepung kat zahir . selamat aku tak mau ikot dia p .. pastu geng pompuan pulak baling tepung kat dia .. jadi zombie lah b kan  (: aku nampak ja .. aku punya gelak dekat dia .. dia marah aku gelak , dia kata tunggu bufday aku .. dia nak baling telur terus .. kat rambut dia penuh tepung .. dia mintak tolong aku buang tepung .. aku tarik tepung , dia kata tarik punya kuat macam cari kutu ja .. seluar dia penuh tepung .. dia kata nak p buat rambot lain . lagipun aku pegang rambut dia kasar kat hujung .. dia cabar aku tarik rambot dia .. ingat syg tak berani ke b ? aku tarik sampai kepala dia sampai senget .. dok buat gedik .. aku tolak pala dia .. tak kuat la .. aku dok dengaq ada orang dok ehemm2 kat aku .. tengok belakang kawan - kawan aku .. depa dok gelak kat aku .. pas tu mak dia mai ,, bawak adik dia ,.. comell gila .. jeles !  : ( dia balik .. takpee ..  aku balik sorang - sorang lagi lah alamatnya .. okay .. aku bawak balik wallet dia .. pic budak - budak dia cute .. tembam .. bagus betul .. dua2 sim dia , dia tak amik .. padan muka .. aku nak spotcheck abis .. sumpah aku hepy gila dengan zahir harini , dia bukan taw pon .. iloveyousomuchbie!