Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
him
Wednesday • 26.10.11

haha .. seronoknya bila kita ni tak tahu apa - apa pasal boy kita .. nampak sangat macam kita ni tak ambil berat pasal boy kita kan , orang lain boleh pulak tahu semua pasal boy kita , tapi kita ni ? eh , malunya bila orang tuh tanya pasal boy kita , kita tak boleh nak jawab , terpaksa lah jujur yang kita tak tahu . tebal muka kita ni nak taruk kat mana . sumpah semalam aku tak tidur langsung , aku asyik fikir , fikir dan terus fikir pasal kau . kau sakit , aku tahu kau sakit , sakit apa , macam mana kau boleh sakit , apa pon aku tak tahu . aku cuma tahu sakit kau yang dah lama tu je . yang sekarang ni langsung aku tak tahu . aku ni awex kau ke kawan kau ? semalam aku sembang macam - macam dengan girl tuh . pukul 2-3 pagi tuh .. licin kredit aku .. lebih setengah jam .. girl tuh story tanpa segan silu habis semua dekat aku .. baru aku tahu kau sakit apa . baru aku tahu apa yang jadi dekat kau , eh , malunya aku baru tahu benda yang dah berlaku . aku tahan perasaan sedih aku nih , aku terus cakap n cakap dengan girl tuh .. macam - macam jugak lah baru aku tahu semalam , baru aku tersedar yang aku tak tahu banyak apa yang terjadi dekat kau , girl tuh lebih banyak n banyak tahu tentang kau . aku nih ? kalau ada kuiz tentang kau aku rasa girl tuh dapat 100% sedangkan aku 50% je ? aku ni sapa bagi kau ? aku tahu aku jauh dari kau , tapi tu bukan alasan untuk kau rahsiakan semuanya dari aku , aku tahu girl tu lah tempat kau luahkan perasaan semua bagai kan ? aku nih apa ? awex yang boleh kau nak manja - manja je  ? tentang kau ? semua aku tak perlu tahu ? macam tu ? lebih baik kau bercinta dengan girl tuh ja .. kan korang dah faham masing - masing . kan ?  kau boleh cemburu aku tangkap gambar dengan abang aku , tapi kau boleh pulak kan tangkap gambar dengan girl tuh siap kau kata girl tuh awex kau , kau saja lawak ea ? lawak makcikk kau . aku nak tanya yang abang KANDUNG  aku kau cemburu habis tu girl tu kakak kau ke ? adik kau ke ? bukan kan . kau ingat aku tak cemburu . siang malam kau dengan girl tuh . girl tuh sendiri kata dekat aku kalau kau duduk dekat rumah kau , kau suka merayau , tapi kalau kau duduk rumah girl tuh siang malam kau lepak dengan girl tuh ja .. hot telinga aku dengar girl tuh cakap .. sebab kau punya pasal lah aku sanggup habiskan kredit untuk dengar story dia pasal kau . aku cemburu kau rapat dengan girl tuh . dengan adik kau pon kau tak rapat macam kau rapat dengan girl tuh kan , aku tahu lah .. mesti orang yang kau sayang dalam hidup kau first ayah kau second mak kau and third girl tuh kan , kau mungkin boleh hidup tanpa aku tapi mustahil kau boleh hidup tanpa girl tuh . aku sedar sapa diri aku , aku sedar sangat - sangat .. aku rasa aku macam tak penting dalam hidup kau .aku cuma nak tahu semua pasal kau , tu pon susah ke kau nak cakap . girl tuh boleh pulak kau story macam-macam dekat dia .. girl tuh cerita dekat aku macam dia tuh awex kau . eh , sejak bila girl tuh ganti tempat aku . aku tak angkat call kau boleh pulak kau nak marah kan , perasaan aku ni tak pernah kau fikir ke ? kau tak nak aku sedih bila kau bagi tahu apa yang jadi dekat kau macam tuh ? habis kau ingat kau tak bagi tahu aku happy go lucky lah ? aku sedih + kecewa teramat amat kau tahu tak .. kau tahu tak aku sayang kau tahap gila - gila .. susah ke kau nak bagi tahu dekat aku ? semua aku buat untuk kau , tapi aku minta benda kecik tu pon susah kau nak buat  macam aku suruh kau buat rumah untuk aku . aku tahu girl tuh lawa ++ dari aku .. kau fikir girl tuh boleh ke buat macam aku buat . mimpi lah kau . aku tahu kau nak awex macam dia kan ,  kau nak dia , kau ambik lah . tapi sebelum tuh kau kena la langgar aku ke , bunuh aku ke , hilangkan memori dalam kepala aku ni yang ada nama kau je . baru la aku tak menangis bila nampak kau dengan girl tuh . kau marah aku , bila aku tanya aku ni sapa bagi kau , kenapa aku tak boleh tahu pasal kau , baru kau nak kelam kabut ? GTH  lah .. apa pon aku nak ucapkan thanks atas apa yang kau dah buat dekat aku . thanks again !