Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
hello guys !
Monday • 31.10.11

good morning !
kenapa lah mata aku ni tak mengantok lagi ?
dah pukul 3 lebih da ni .
kejap lagi 5.30 pagi nak siap pegi skola dah .. aku tak tido lagi nih ..
nanti tido dalam kelas pulak ..
haha .. hobby aku tido dalam kelas ..
tak cukup cuti seminggu ..
tapi borink jugak kan duduk rumah ..
nama je holidays tapi tak pegi bercuti pon ..
duduk rumah je ..
sangat membosankan !
tak sabar nak pegi skola ..
nak jumpak mucyuk aku lah ..
k la aku nak tido ..
tak nak tido lam kelas ..
bubye allz ..