Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
❤ bie ❤
Monday • 24.10.11

kenapa la semakin hari semakin teruk zahir tuh .. aku tak sanggup nak tengok dia terus sakit macam tu .. tiap2 hari pegi hospital pegi check pegi ambil darah .. bila mesej kejap - kejap hilang . aku call tak angkat , then , dia text aku , mesej kejap lagi .. ya allah , aku sayang zahir .. aku rela aku yang tanggung sakit zahir dari dia yang sakit . aku tak nak orang yang aku sayang tinggalkan aku 
zahir kata
sayang taw tak , kalau boleh masa b sakit b nak sayang ada dengan b
 aku harap sangat aku dapat ada kat sisi dia waktu dia tengah sakit .. tapi tak boleh ..  aku harap sangat dia boleh sembuh ..tapi ada harapan ke untuk penyakit macam ni .. aku taw semakin hari dia semakin  letih .. dia perlukan aku , tapi aku tak boleh ada dekat dia .. aku akan cuba untuk jumpa dengan dia dalam masa seminggu ni ..