Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
Wednesday • 28.9.11

assalamualaikum , sekarang ni aku terasa amat malas nak surfing nih .. tady aku baru saja deactivate account facebook aku .. aku malas nak gaduh gaduh dengan zahir .. baru saja nak berbaik - baik balik gaduh pasal lain pulak .. macam macam masalah aku sekarang nih .. blog ni pun aku rasa teramat malas nak update .. sebab aku rasa tension sangat nih yang aku update .. aku pendam semua dalam hati .. apa yang zahir buat , aku pendamkan segala isi hatiku .. aku tak boleh nak luahkan kepada orang lain .. hanya blog aku , aku hanya boleh luahkan segala yang tersirat dalam hati aku .. kenapa dia tak pernah cuba untuk memahami perasaan aku ? kehendak aku ? apa yang aku inginkan hanya beri sedikit kebebasan untuk aku .. bukan banyak aku minta .. sedikit pun sudah memadai untuk aku .. maafkan aku kerana tidak bisa menjadi insan yang terbaik untukmu ..maafkan aku kerana tidak dapat menjaga hatimu .. aku hanya manusia biasa .. punya kekurangan dan kelemahan .. bahasamu terlalu kasar untuk aku telan .. pedihnya terlalu berbisa .. bagai duri menusuk dadaku .. aku cuba untuk memahamimu .. mencuba apa yang kau suka .. biarpun sesuatu yang aku benci , aku tetap cuba demi kau .. aku tewas .. aku hanya mampu bertahan dan tidak boleh melakukan apa - apa .. aku tak berdaya hendak melawan semuanya .. berilah sedikit simpatimu untuk aku .. kasihmu ... sayangi lah aku seperti adam meyayangi hawa .. dengan seikhlas dan setulus hatimu .. 
sekian ,