Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
♥ zaH!r
Thursday • 4.8.11


ni boy aku taw .. jangan nak curikk pulakk .. 
aku sayang dia sangat sangat ... tak ada benda yang lebih indah dalam hidup aku kecuali dia ..
dia bagi aku rasa kasih sayang dari dia ..
cinta , segala galanya aku tahu ..
kenapa aku pilih dia ??
aku rasa dia yang terbaikk di mata aku ..
melindungi aku ..
sanggup berkorban apa saja untuk aku ..
tu dia kata lah ..
aku percayakan dia ..
dia lah satu satunya lelaki yang aku paling sayang yang pernah hadir dalam hidup aku ..
memang orang kata dia playboy lah apa lah ..
tapi sweet taw takk ..
dulu memang dia playboy .. dia pon mengaku dekat aku .. aku ponn ada la taw tentang dia sebelum kami kapel nih .. playboy yang hensem yang ramai minat yang top .. itulah zahir yang dulu ..
sekarang dah berubah kot ? harap betul la ..
dia ada kata 'semenjak b kapel dengan sayang b tetiba ja rasa nak setia'
bulee percaya ke b ? entah lah .. macam nak tergelak ponn ada masa dia cakap macam tuu ..
aku harap apa yang dia cakap tuh betul la ..
eh , ada ke lelaki lain yang sanggup buat macam dia buat ?
1. tunggu pagi pagi depan kelas
2. waktu balik teman tunggu mak datang
3. bagi jam warna favourite
4. tolong aku kalau aku tengah susah
5. tahan dengan perangai aku
6. akan buat apa saja untuk aku
banyak lagi kot ?
da takk larat nak pikir ..
aku sayang gila gila dekat zahir tuh .. takk dak dia mungkin hidup aku kosong .
kawan aku cakap 'jeles tengok kowang .. romantikk ! macam suami isteri'
haha ... aku harap sangat akan kekal gan dia sampai bila bila ..
amin ...
dia la satu satunya orang yang bule membahagiakan aku dan jugakk menyakitkan hati aku..
kapel dengan dia memang beshh arh !!
satu perkara yang aku takk pernah jangka .. yang takk pernah aku pikir akan terjadi pada diri aku ..
macam mana lah kalau dia takk ada .
ishh !! kenapa la aku fikir bukan bukan nih !
kenapa dia perlu sakit ?
aku akan berpisah ke dengan dia satu hari nanti ?
ya allah jangan lah kau pisahkan aku dengan dia .. aku amat mencintai dia .. kekal kan lah hubungan kami selamanya ya allah ..
boleh ke aku terima kalau suatu hari nanti dia dah takk ada ?