Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
♥ suka
Wednesday • 24.8.11

wehhh nak story nih ..
tadi kan aku tidur aku mimpi ..
beshh gila mimpi aku ..
rasa macam nk mimpi tu je lagi ..
dah terjaga ponn aku rasa nak sambung balik mimpi tu ..
sayangnya aku ingat sikit sikit ja ..
yang aku taw mimpi tu dekat rumah ..
bukan rumah aku .
tapi aku duduk dekat rumah tuu ,,
n then dalam mimpi aku tuu ada jantung hati aku ..
so sweett !!!
i love that ..
dalam mimpi tu memang dia sayang gila kat aku lah ..
aku merajuk aku lari
dia sanggup cari aku sampai dapat ..
dia engat ada laki nak rampas aku
dia sanggup nak ***** laki tuu ..
fuhh !! yang tuu aku suka ..
aku halang dia
dia tanakk dengar ..
memang dia bara gila masa tuu
then aku peluk dia ..
da tak taw nak buat apa ..
last last dia surrender jugakk dengan airmata aku ..
haha ...
yang aku engat dia balas balik pelukan aku ..
yang ni jelah yang aku engat ..
yang len ntah ...