Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
maluu =.='
Sunday • 14.8.11

maluu siall lah !
tukar fone dengan hubby ..
macam macam la ada lam fone tuh ...
gambar or mesej x pe lagii..
tapii ..
macam mana la dia taw aku buat notes ??
hishhhhhh !!!!
habes segala notes aku dia baca ..
<< maluu gilaa >>
macam macam dalam tu ada ..
aku kata dekat dia la ..
semua pasal dia lah ..
aduyaii ..
kenapa la dia check sampai ke notes ..
aku fikir aku dah sorok abes dah notes tuh ..
memang tak bulehh nak cari ..
pandai jugakk enn b ney ..
check abes notes syg .
sorii la yang syg kata dekat b tuh ..
hehe .. tengah geram masa tuh ..
tuh yang macam macam terkeluar dekat situ ..
jangan engat dah pasal tuh ..
maluu lahh ..
jumpakk dekat sch dok kata dekat syg ..
takkkmaww la macam tu ...
diam diam dah la ..
ehee ...
btw ♥ you bie ..