Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
kawan
Wednesday • 24.8.11

wehh
awat kita kena gaduh ?
satu kelas tak cakap ?
kita BFF kan ?
aku malas nak gaduh gaduh ni ..
aku nak kita kawan ja ,,
gaduh nak buat apa kan ?
memang aku ada salah dekat ampa semua ..
tapi kan hal kecik ja nak pebesar x payah la .
aku mintak maaf sangat sebab haritu terbagi unx terasa ..kami engat nak lawak lawak ja ..
takk taw pulak unx terasa ..
sorry again babe ..
aku harap kita dapat jadi BFF balik ..
aku rindu tahun lepas ..
yalah kita sama sama kongsi masalah kan ?
kita tak penah gaduh kan ?
kita tiga orang ja p mana mana ponn ..
apa  apa kita mesti sama kan ?
aku takk taw pulak tahun ni boleh jadi macam ni ..
aku ponn tak lah baek sangat ..
semua manusia tak sempurna kan ..
tahun lepas segala galanya bagi aku ..
dia , unx ..
aku sayang unx taw x
apa apa cerita kita mesti kongsi sama sama kan ?
dulu kita tadak masalah ponn ..
 taw tuu semua dulu ..
masa mula mula form 2 aku harap sangat dapat balik apa yang pernah jadi milik aku masa form 1 .
hanya unx yang taw sapa kan ?
hanya unx yang boleh paham aku kan?
masalah aku selalu unx dengar ..
unx ponn selalu tolong aku ..
tapi apa boleh buat .. masa tak boleh undur dah ..
kalau boleh aku takkan bagi unx terasa harituu ,..
aku tak sengaja
:: maaf ::