Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
:;(
Tuesday • 16.8.11

tadyy dekat sch sembang macam macam lah dengan membe ...
sampai cikgu menjerit bapa kali dekat kami pasai x buat keja ..
dari awal masukk makmal sains sampai lah abis keja sembang ja ..
itulah kami ..
tanya pasal raya lah ...
baju colour ap ? kasut ap ?
haha .. macam macam lah kami sembang .
then , watie mention pasal sakit barah barah nih ..
watie say dia barah kan ?
aku juz angguk .. najwa engat sapa .. dia p masukk topikk lain ,.. hahaha ..
maw x gelakk kami .. watie kata zahir lah ..
najwa agakk terkejut lah ..
aku engat dia taw .. rupanya dia x taw ponn ..
najwa tanya aku lagi 'betul ke ?
aku kata hala ...
then najwa dia kata 'awat tengok unx releks ja ? macam x dak apa apa'
memang aku biasa dekat luar .. tapi kat dalam hati aku nih x dakk sapa ponn taw ..
memang aku sedih , sedih kalau nanti dia tinggalkan aku .. bolehh jadi gila kot aku ? entah la ..
aku boleh doa jelah supaya dia boleh sembuh ..
menangis ??
nak kata tak tuh nampakk sangat aku tipu kan ?
engat aku boleh ke terima kenyataan dia tuh sakit ..
k la aku tada mood nak story pasal nih ..
bukan happy pon ..
x ada apa yang nak dibanggakan bila husb aku sakit !!!!!!!!