Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
♥ lovee todayy ♥
Friday • 29.7.11

HaHaHa ...
napa aku hepy semacam je ni ?
aku nampak macam hepy ke ?
kat dalam lain kat luar lain ..
enjoyy gila kot hari ni ...
hehe ...
tengs b !
love you forever !
memang hepy gila gila lah ...
x taw nak translate ce na ..
sakit pala la der ..
ubat ubat ....
dimanakah kau ?
dikala aku sedang sakit kau x datang muncul p0n...
manja la !
tadi zahir bawak ubat saja tah tah aku balik dah ..
dia baru je nak bagi aku makan ubat ..
haha ,...
sakit pala sangat tuu yang blahh awal ..
awal ke ?
bole gagah la ...
dalam bas tadi nak terlelap ja ..
gantook sioott !!!!
naseb bek x jatohh ..
hehe ..
tidur cover muka la ...
mana bule tengok rite bie ?
maluu laa ...
tade ape nak cita dah ,,
bubyee ..
sweet memories todayy ...

ANYSS & ZAHIR
FOREVER