Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
hostel ??
Tuesday • 12.7.11

hostel ? haha .. aku da bebas dari penjara smk simpang empat tuu .. hari jumaat naik turun pejabat ja .. macam orang bersalah la pulak kan ,.. haha .. nope la .. g jumpak pk hem la .. masuk kelas amik beg ja pas tuu keluar balikk .. macam kelas bapak aku .. dengan cikgu ada .. takk pe teacher tak marah pon masa tuu .. mak tak datang .. selamat la .. aku tak nakk mak jumpak lagi gan samsiah tuu .. kesian kat mak .. by the way , samsiah da baekk dengan aku .. haha .. macam kelakar kan ? dia ceramah macammacam kod dekat aku .. isnin g pejabat coz nak bagitaw samsiah penyelia asrama tak datang macam mana nak amik borang keluar asrama .. dia suruh aku duduk .. dia slow talk dengan aku .. suruh aku putus dengan zahir pulakk tuu .. heee .. dengar je dia ceramah walau masa tuu rasa nak angkat kaki nak blah ja ... relax la ... tahan ja .. ibarat masuk telinga kanan keluar telinga kiri .. tapi tengs la nasihatkan aku .. ada la sikitsikit aku boleh amik .. yang len tuu tak nakk ikut la .. mana ley dia suruh aku break of dengan suami tercinta aku .. tak bulee tak bulee ... nasihat , nasihat jugak .. tapi privacy aku jangan sentuh k .. aku cukup tak suka laa .. then da abes ceramah dari pk hem tersayang , aku nak balik kelas da .. aku g salam tangan dia .. dia kata 'mai sini sayang cikgu sikit' dia terus tarik muka aku .. aku dok tahan gelak ja .. tapi tak pa .. aku rela .. asalkan dia tak cari pasal dengan aku dah .. aku senyum je ... haha .. budak tak matang mesti suka ann aku keluar ?? takkpee weii .. aku tak heran la setakat hostel macam tuu .. tengok la nanti sape lak kena buang .. bek ampa keluar siapsiap sebelum kena buang ..