Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
Wednesday • 27.7.11

semakin hari semakin sayang dekat dia ..
dia tuu sapa ??
mr . zahir la ..
selalu sangat rindu dekat dia tuhh ..
napa ek ??
entah la ...
tadyy datang skola awal ingat nak jumpak cinta hati la ..
tengok tengok tade p0n ..
selalunya zahir tunggu aku depan kelas aku ..
x kira la lambat ke aku datang dia mesti tunggu ..
♥.♥
hehe ...
cinta hati  saya baikk kan ??
sanggup tunggu aku dari awal pagi sampai la langit tu cerah ..
tapi tiba tiba je hari ni dia x datang ?
nak kata marah dekat aku , aku yang tengah marah dekat dia ..
tunggu punya tunggu x datang p0n ..
dengan kecewa malas nak tunggu pergi perhimpunan terus la !
haha ..
aku mogokk !!
time rehat selalunya pergi date dekat library .
oppss !! terbongkarr pulaakk ..
hari ni aku x pergi ..
ikut kawan g lepak kat dewan ..
seronok jugak kenakan cinta hati aku ..
then loceng bunyi ..
naik kelas la ...
dahaga sangat time tuu ..
tengok tengok beg hilang ??
hah ???
menjerit aku ..
'wei mana beg aku .. !!! '
tahan tahan takut banjir ..
pas tuu nampak malaun tuu ..
sapa ??
cinta hati aku la ..
haha ..
dia panggil .. muka seyes ja ..
ada aku kesahhh !
p tengok tengok beg aku ada dekat dia ..
kebengangan tahap kegilaan ..
control lagi masa tuu ..
dia marah marah kenapa x pegi dekat dia waktu rehat ..
dia kata
 "syg taw x b tunggu syg punya lama . b punya la semangat nak jumpak syg . p cari kat kantin x dak .. cari syg kat kelas p0n xdak .. syg p merayau mana hah ?
hahaha ..
dengan selamba mambanya aku juz wat dono ja ...
tanpa aku menyedari satu cubitan hinggap di pinggang aku ..
haha ,.... padan muka buat x taw lagi kat dia kan da kena cubit percuma ..
pas tu gelak gelakk ..
jahat la !!
dia kata
'tunggu syg x mai mai .. geram sangat b suruh kawan syg amik beg syg ..
pas tuu dia kasi beg aku .. aku bagi balik beg aku kat dia ..
aku kata
'p la letak balikk .. sapa suruh amik .. p letak sendiri'
dia kata 'b x amik p0n b suruh kawan syg amik ..'
aku kata ' sama jala !'
pas tu cikgu lalu terus zahir tinggikan suara dia ..
terkejut jugak ler ..
cam nak nangis p0n ada ..
hala ..
zahir cakap cam tengking aku ja ..
cikgu x kata apa p0n ..
dia yang over bagi suara tinggi ..
aku geram aku amik beg terus masuk kelas ..
demikian la sebuah cerita dari ANYSS