Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
fight !
Sunday • 26.6.11

fight ? dengan sapa ? hehe .. sama my tercinta la .. ada sala paham sikit ... crying is my hobby rite ?yes ! i am who i am .. sepanjang zahir cakap aku diam je .. da la x sihat time tu .. gadoh pulakk tuu .. tension tension .. selsema tawu x .. da tuu nangis pulak lagi tension la ..malu nak tengok muka zahir bila aku nangis .. zahir angkat muka aku pon aku tanak tengok .. zahir cakap aku juz angguk or geleng je .. tak bule nak cakap ... suara hilang g mana pon x tawu la .. zahir pon naik bengang aku angguk n geleng kepala ja .. zahir letak fone aku atas meja . bukan letak elok elok cam nak hempoke je pon .. dia bagi aku tak nak ambik .. pas 2 zahir nak balik dorm dah . aku tak taw nak kata apa dah .. aku terduduk kat kerusi ja .. aku menangis .. aku tak mengharap pon dia akan datang balik .. tah tah dia datang balik .. aku still buat tak taw .. dia pegang bahu aku .. dia suruh aku bangun .. aku betul betul tak larat . dia kata bangun la jap . dia suruh tengok muka dia aku tak nak tengok .. dia angkat dagu aku . aku tarik tangan dia elok elok pas 2 aku lepas . dia cakap macam macam semuanya buat aku bertambah sedih .. dia tanya pernah tengok kaca pecah tak ? aku angguk . dia kata macam 2 la hati b terluka syg taw tak .. dalam hati aku kata 'hati aku lagi la terluka macam batu jadi debu terus ' tapi aku tak larat nak lawan dengan dia .banyak yang aku nak cakap tapi tak boleh . hen dia kata 'tunggu jap b g ambik gambar syg' aku dengar dengar ja dia kata macam 2 aku terus menangis gila gila .. aku terduduk lagi kat kerusi yang sama 2 .. dia datang dia letak gambar aku atas meja dengan fone n charger aku .. aku tak sangka dia nak buat aku sampai macam 2 sekali .. dalam hati aku ada dia ja ..tu pon dia tak caya lagi .. ntah la wey ..pas 2 dia kata 'syg jangan risau la lepas ni syg takkan nampak muka b dah . syg kan benci kat b . x pa esok b suruh abah tukar sekolah b . 2 yang syg nak sangat kan . x pa . b sanggup buat apa saja demi kebahagiaan syg . biar b kecewa asal kan syg bahagia . aku hanya tunduk muka ja .. dia angkat dagu aku , aku tolak lembut tangan dia .. dia tanya 'sekarang ni b nak taw syg nak lagi ke tak kat b ? aku angguk . .dia kata b tak maw syg angguk ataw geleng b nak syg guna mulut . aku kata ' naakk l..aa .. dia tak berapa faham coz aku tak ada suara masa 2 . .last last dia tak larat nak tengok aku menangis dia peluk aku .. aku pon tak taw cam na ley peluk dia jugak .. hebattt .. aku tak pernah buat camtu taw tak .. hahaha ... sedih sangat kod sampai boleh peluk dia .. dia kata 'syg jangan risau la b takkan pindah la .. b sayang sangat kt syg taw tak .. b takkan tinggalkan syg .. kan b dah janji .. aku hepii gila kod masa tu .. dia kata senyum sikit . aku dah la menangis pas 2 dia suruh senyum lak mana boleh .. dia kata tegok 2 buat muka kat b .. aku senyum la sikit . then sembang sembang aku balik dorm ..