Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
b
Thursday • 14.4.11

semalam kita gayut banyak kali jugak la kan .. masa 2 kedit syg p0n x banyak .. masa kita tengah cakap b nak cakap gan mak syg syg baru nak g panggil mak syg tapi mak syg dh tid0 sementara tunggu abh g keja .. syg kata kat b mak dah tid0 .. b kata yala 2 .. syg kata jap g law mak bangun syg wt s0s t0pup pas 2 syg c0l b len .. masa mak dah bangun n abah dah g keja syg c0l b .. mak nk tid0 lek masa 2 kan abh dh g keja syg panggil mak , mak engat kenapa syg panggil syg gtw kat mak kata b nak cakap gn mak .. b cakap lama jugak la .. syg p0n x tw b cakap apa gn mak .. yg syg taw b nak mintak maaf kt mak syg .. pas 2 mak bagi kat syg lek .. b kata mak syg bek nuh .. syg kata msti la .. b gelak2 .. syg p0n gelak .. syg tanya b cakap apa gan mak ? b kata syg x dengar ka ? syg kata x p0n .. b kata mana ley gtw rahsia la .. syg kata gtw la .. b kata x ly , x ly .. syg kata x pala .. pas 2 b mintak maaf kat syg c0z sbb b syg kena gantung sek0lah .. syg kata x pa .. b kata x pa lgi sampai kena gantung sek0lah .. syg gelak ja .. b tanya syg nak g kem x .. syg kata nak la .. b kata bt0l ni .. syg kata hala .. pas 2 b kata es0k b nak jumpak cg mazini ... syg kata oke .. mintak2 la kita dapat g kem kan b .. syg harap sgt2 ..