Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
b sayanx
Tuesday • 12.4.11

b ,,napa di0wang nak pisahkan kita b ?? syg cyg b sgt2 .. tapi napa kita x b0leyh nak bersama ?? apa salah syg b ??
b ataw syg kena kuar dari asrama ...
law syg kuar syg pindah sekolah terus .. syg cyg nk tinggal b , kwn2 , pkbm .. lw b kuar p0n b kena pindah jugak kan .. b dh janji b x kan tinggalkan syg kn .. b dah sumpah .. kita janji kat tangga blok bangunan baru kat tingkat atas .. syg n b jnji x tinggalkan sapa2 .. sumpah b syg setia kat b .. b p0n setia kan .. last kita jumpak sebelum kita kena balik .. hari isnin ,, syg x masuk kelas dari pagi sampai balik ,. syg tensi0n mslah byk .. b kena pindah syg kena balik .. masalah disipin lah .. kita jumpak lama la jugak .. syg jumpak b , hajar jumpak bag0k n aiy jumpak puyu .. best sangat time 2 .. b ada mintak jam syg .. mula2 syg x bagi .. syg tanya b nak wat ap b kata wt b0d0 la .. lawak la b ney .. banyak kali jugak la syg tanya macam2 jawapan b bagi kat syg .. b kata nak wat pala tali pinggan la nak gantung dekat telinga la .. hehe .. last2 syg bagi kat b .. b nak pakai c0z ari 2 ari last kita .. b kata t lek sk0la b bagi lek jam syg .. pas 2 kita d0k kat tangga .. syg d0k sebelah b .. kita d0k p0n dah rapat pas 2 b suruh syg d0k lagi rapat .. syg kata x ly haram .. pas 2 b kata kita pgg tgn x hrm ke ?? syg trik tgn b kata dan2 tarik tangan .. syg sengih ja .. b kata nanti b x dak jgn d0k mengedik pula .. dapat taw siap syg .. syg kata ok .. syg jnji .. syg kata b p0n sama taw .. b kata jnji sumpah b x kan tinggalkan syg .. kita janji guna jari kelingking k0t .. lagi sebelah tgn b gengam tgn syg .. r0mantik sgt time 2 .. syg cyg b .. tady mak syg n abh b g jmpak samsiah n rohana .. masalah kita la .. kat tengkok syg bukan lovebite la b .. sumpah syg x wt gn mana2 laki .. cian b kan kena sepak gan abh b .. 2 kali b .. syg sedih sgt .. first time tw x tengok bf syg kena sepak gn abh b depan mata syg ... sedih tengok b kena sepak .. b x tengok dah muka syg lepas 2 .. cg bt keputusan antara syg dgn b slh s0rang kena pindah .. kita kena gantung sek0lah .. ari ni n es0k ada kwad snjta .. malang sungguh kita x bly p .. maybe kem tahunan pkbm ni p0n kita x ly p gak .. dua2 2 penting sangat bagi kita b .. penting .. apa la nasib kita kan b .. banyak masalah sungguh .. b ,jgn tglkan syg taw .. jnji taw b .. kita kekal sampai bila2 .. b cyg syg kan b ,, syg mintak maaf sgt2 sebab syg b kena sepak gan abh b dua kali .. maaf sgt2 b .. syg taw b skit .. tdy b sruh syg c0l b .. syg c0l la b kata b nak putus .. syg sedih sgt .. b x cyg syg .. syg kata syg cyg b napa wt syg cm ni .. pas 2 b sruh syg c0l b lagi sy kata nak sruh syg c0l apa lagi nak bagi syg sakit aty lgi .. syg cyg b tw x .. ari 2 b jnji b x nk tglkn syg .. skunx senang2 ja b nak lepaskan syg .. b x pkir ke prasaan syg .. syg stia kt b tw x .. sebab b la syg kena gantung .. xpa syg sanggup .. sebab syg cyg b.. syg jnji selagi syg hidup syg akn setia kat b .. cyg b sampai bila2 ...