Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
h0l!dAY
Wednesday • 16.3.11

cuti yang sangat membosankan .. dunia aku kat h0stel .. kat sini rumah aku .. cuti panjang pun x pa ... aku lebih suka d0k rumah daripada d0k kat penjara h0stel 2 .. menyakitkan hati aku ja d0k sana walaupun ad sayang aku .. dah la macam-macam jady kat sana .. x larat aku nak tanggung sakit bila tolong orang .. huh ! penat taw x .. engat senang ke tolong orang .. aku kesian sebab ampa kawan aku sebab tu la aku tolong ampa .. law x s0ryy la aku x kan tolong ampa lah .. balik rumah kena wat h0mew0rk belungguk .. f0li0 belambak ... atuyaiii .... relai la jari aku ..