Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
♥ ωнʏ ?? ♥
Tuesday • 1.2.11

kenapa ??aku dah malas nak layan kau..tapi kau pula yang melebih-lebih..menyesal gila_gila aku kapel dengan kau..tu yang susah tu..dapat balak yang terlebih matang..kau pulak series dengan aku..wei kau faham tak ??aku tak nak series pun..yang kau tu setia gila_gila dekat aku kenapa??aku tak mintak pun..aku benci perangai kau taw tak..kita putus la wei..aku dah tak tahan..pening aku fikir macam mana nak putus kau taw tak ??aku malas sangat_sangat nak teruskan hubungan dengan kau..semakin hari semakin bosan kau taw tak..bukannya semakin gembira..BOSAN !!!huh..benci kau sangat_sangat..malas nak mesej dengan kau..biar lah apa nak jadyy..aku dah tak boleh nak berlakon cintakan kau dah..tolong la buka pintu hati kau untuk putus dengan aku..jangan semua nak ikut kepala kau ja..dah la baran..ingat aku suka ke hah?ugut_ugut..ingat dah cukup bagus ke?maaf la..dulu mungkin aku boleh aku sayang kau tahap gila_gila..sekarang dah lain..aku dah berubah.ni anis yang lain la..bukan yang dulu.yang boleh kau perbodohkan..harap maaf..aku ada hati dan perasaan la..ingat hati aku ni sekeras concrite ke?kena tahan macam_macam rintangan dari kau..?macam tu?sori..aku perempuan..bukan lelaki la..aku akan cuba untuk berambuss dari neraka cinta kau tu..mungkin orang fikir aku kejam buat kau macam ni..korang pergi la cuba kapel dengan dia..korang mesti menyesal..aku tak boleh nak lari dari kau...mana aku pergi kau mesti taw..tu semua kau punya spy la..menganggu ketenteraman aku saja..aku pergi mana pun..mesti spy lapok kau tu ada..nasib baik aku tak kenal spy kau tu..kalau tak dah lama mampus spy kau tu aku kerjakan..benci gila_gila..bila aku tanya tak pernahnya kau nak bagi taw dekat aku siapa spy kau tu.dah berapa kali aku pun tak taw aku tanya dekat kau siapa spy kau tu..meluat kau taw tak..dah la muak nak cerita banyak_banyak pasal kau..fs..