Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Nies Anyss


Navigations



Talk to me




Find Me

Facebook:Nies Anyss
Twitter:@NiesAnyss


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
♥ antara kau & aku ♥
Sunday • 30.1.11

aku tak taw apa yang aku buat ni.betul atau tak ?aku nak putus dengan kau.tapi..aku sayang kau..aku cuma benci perangai kau macam tu..aku dah kenal kau lama dah..dulu kau tak macam ni..kenapa sekarang ni kau dah berubah jadyy macam tu ?? aku benci taw tak..aku tak nak series pun..tapi kau..bukan aku x nak series..tapi disebabkan perangai kau la yang buat aku berubah jadyy macam ni..memang aku mengaku yang aku dah berubah sekarang ni...maafkan aku m.s.a .kau la lelaki yang bertaktha di hati aku.. hanya kau seorang..tak ada insan lain..aku hanya sayang kau..tapi kau tuduh aku curang/aku keluar dengan lelaki lain/aku tipu kau lah..kenapa m.s.a ??tak ada terdetik pun di hati aku untuk mempermainkan kau..aku cinta kau..tu pun kau tak percayakan aku..apa lagi kau nak aku buat ?? apa ??aku dah bosan dengan sikap kau dengan perangai kau..aku benci tengok taw tak..kau tak pernah nak faham aku..sikit pun tak pernah nak percayakan aku..bukti apa lagi yang kau nak??aku dah setia dekat kau kira dah cukup bagus la tu..daripada aku curang belakang kau..baru kau sedar kot yang kau dah banyak sakitkan hati aku..lelaki semua sama ja..semua tak ada otak..lelaki taw sakitkan hati perempuan ja..kau sepatutnya bersyukur aku tak tinggalkan kau..tapi kau tetap dengan perangai kau tu..kalau kau sayang dekat aku tolong la..aku merayu sangat kau ubah perangai kau tu..kau taw tak kita boleh putus kalau kau teruskan dengan perangai macam tu..hubungan kita tak akan kekal punya lah..aku jamin..bukan aku tak sayang kau..aku sayang,.kau yang buat aku jadyy benci dekat kau..aku pun tak nak kita macam ni..aku nak kita kekal sampai bila-bila..aku tak nak sedih-sedih bila kita putus..memang aku nak putus dengan kau sebab aku dah terlalu bosan dengan segala-gala yang ada pada kau..aku bosan sangat-sangat kau faham tak??aku nak sangat kau lepaskan aku..aku mintak maaf sangat-sangat m.s.a ..maafkan aku..aku nak kau cari perempuan yang boleh buat kau bahagia..bukan aku..kau salah..aku tak boleh nak teruskan perhubungan kita..aku dah tak sanggup lagi..tapi kenapa kau tak nak lepaskan aku..kau juga yang tuduh aku macam-macam..kau kata aku keluar dengan lelaki lain lah..padahal aku tak buat macam t pun,,siapa spy kau hah?kenapa spy kau tu lapok sangat..bagi maklumat dekat engkau yang dah berzaman..spy kau tu ketinggalan zaman ka hah??zaman tok kaduk punya maklumat dia bagi dekat kau..kenapa kau percaya bulat-bulat ??sampai aku pun kau tak percaya dah..kau terus tuduh melulu..kau tak tanya aku dulu..macam 'serebu tak pakai helmet' ja kau ni..aku ni awex kau sendiri bukan orang lain..tu pun kau tak percaya dekat aku..tapi boleh kau percayakan spy kau tu yang siapa pun entah datang dari mana aku pun tak taw..aku ni yang kau mesej tiap-tiap hari boleh kau kata aku penipu??baguss teruskan sikap kau tu..aku dah muak..dah benci..kau boleh berambuss dari hidup aku..dengan segala hormatnya..kau boleh blah..aku sayang kau tapi kau jugak yang bagi aku benci tahap gila-gila dekat kau..kau ingat aku suka ke perangai kau tu??kau ingat kau dah cukup baguss ke?woi..fikir dulu sebelum buat..kalau kau dah terlajak sori la..dah tak boleh nak u-turn dah..kau kena teruskan jugak.kau maw atau tak maw terserah la..yang pasti kau tak boleh nak ubah keadaan..kau yang mulakan kau lah yang kena akhirkan permainan bodoh kau ni..aku dah tak nak main dah permainan cinta kau ni.aku nak mulakan hidup baru...aku nak lupakan kisah kita berdua..aku tak mungkin akan cari kau..memang kau kaya..ada kereta.ada rumah tapi perangai kau..aku dah tak nak ada apa-apa hubungan dengan kau sebab kau tu menyusahkan aku ja..kau bukannya nak tolong aku..kau bagi aku susah ada la.kau sakitkan hati aku/kau kecewakan aku/kau tuduh macam-macam dekat aku/kau nak malukan aku..apa semua tu??hadiah dari kau ke sempena hari jadyy aku??hari jadyy aku pun kau tak ingat..lseminggu sebelum hari jadyy aku , aku dah bagitaw dekat kau..aku mintak hadiah..kau kata lambat lagi..sampai la hari jadyy aku..aku punya tunggu mesej dari kaw..tapi sayang berjuta-juta kalinya kau tak ucap dekat aku pun..apa punya bf ni..bufday awex pun tak boleh nak ingat..apa yang kau ingat??mesej pertama dari apit..dia seorang ja yang ingat bufday aku..yang lain hampehh..tengs lagi sekali apit..malam tu aku kata dekat dia yang aku sedih gila-gila sebab dapat bf yang tak ingat hari jadyy aku..then,esok tu baru nak ucap dekat aku..hei,kau dah terlambat kau taw tak..aku tak hargai ucapan kau tu sebab kau ucap bukan pada 20 November 2010 tapi kau ucap pada 21 November 2010 kau taw tak..kau tak pernah ke fikir pasal perasaan aku ??hati aku??